Bilder + Text:D


Dagensklädel

Tjaah

Idag i skolan hände inget eller jo på livskunskapen så skulle vi köra fallövningar och jag vågade inte falla och jag och några till fick ta Örjan vår lärare asså haha fett coolt tycker jag,

Efter skolan gick jag, Ellen, Tilda, Linda och Christina till centrum, jag och Christina köpte shlush och hade lite roligt när vi blandade alla smaker och tog as mycket, Linda och Ellen köpte glass och Tilda köpte godis.

Sen gick Christina till bussen och jag, Ellen och Linda till Tilda, sen gick Ellen hem och då gick jag Tilda och Linda till banslätt och skämde ut oss, sen så ville Linda gå till vår gammla dagis men jag ba aldrig så vi gunga istället och hade lite skoj, sen fick vi lite tråkigt, så då drog vi till Tumba och åt lite glass på donken.


Sen när jag var hemma så gjorde inget va med mina kusiner.


Asså alla bussar kom typ sent idag fett skumt.


Här kommer bilder<3



Meeh


Skola, älskar er tjejer Linda Christina Tilda och Ellen<3


Alltid roligt med er älsklingar<3


Blev mkt bilder njut bara:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0