DAAAMP!!

GodMorgon!
Asså jag har damp jag kan inte hitta min inladdningslad så jag kan ladda in bilder och hur ska jag klara mig utan att ladda in bilder:O, ja det vet man inte men får väl leta vidare lite senare, jo egentligen hade jag stått på busshållsplatsen just nu men jag tyckte det är för fint väder för att åka buss så jag ska vara duktig och gå idag igen, känner mig stolt hahah.

Efterskolan ska jag gå och ta en glass med Tilda vi får väl försöka få med oss några fler så det blir lite roligt haha, okej det där va inte roligt men shit same shit.

Ja händer det något annat speciellt hmm nej tror inte det.

Så jag skriver mer när jag kommer hem.

Puss och Kram<3


GLAAAAASS

Kommentarer
Postat av: ellen dellen

hej bv jag läser din blogg varje dag och den är skit bra :D <33

2009-04-24 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0