Fett läskigt!

HejHej!

Jag kom hem för några timmar sen, men jag har inte hunnit uppdatera.
Jag mötte Tilda vid stationen, vi åkte till stan, gick direkt till Souk och köpte min handväska (som ofc fanns kvar), sen gick vi till Burger King och åt lite. Sen hittade vi inte till kicks men jag ringde mamma så sa hon vart det låg, så ja köpte ett paket lösnaglar där (bild kommer). Sen gick vi bara runt lite granna.

Sen när vi satt på tåget så stannade den vid Stockholm södra bara det att dörrarna aldrig öppnade och då ropade dom upp i högtalarna att vi skulle bli sittande ett tag, sen sa dom att det hade hänt en olycka, sen sa dom det igen och att vi skulle gå ut och dörrarna skulle öppnas och då lät det som om dom sa att olyckan hade hänt på det här tåget, sen ropade dom ut att vi skulle sitta ner och ta det lungt, men sen kom dom och öppnade och då när vi kom ut va det världens folk massa där ute och så såg vi att Poliser och Brandkåren kom, vi blev as rädda och då sa dom att alla skulle upp till gatan, då följde vi efter folk massan och vi visste ju inget liksom jag hade typ aldrig varit där, när vi var på väg ut råkade jag höra att en tjej som pratade i en mobil sa att någon hade hoppat framför ett tåg och det var det tåget vi satt på! så jävla läskigt, och när vi väl kom ut så kom det massa poliser och räddningstjänst och allt, så jag och Tilda ringde våra föräldrar och Tildas pappa skulle komma och hämta oss, så han kom efter 15-20 minuter och vi stog bakom ett hörn och skakade vi vågade inte titta eller något, vi va bara rädda, asså jag kommer inte vilja åka tåg på ett tag, liksom alla tåg blev inställda min brorsa och mamma kom nästan inte ens hem, så det var väldigt läskigt.

När jag kom hem så satte jag på mina lösnaglar sen har jag bara chillat, ska duscha snart.

Här kommer bilder

PS: Kommentera mera :P :DS


Mee


Tildus på B King


Mina ben på B king


LösNaglar

Juste väskan kommer senare

Kommentarer
Postat av: Kusin!

Shit vad läbbig! GUUUD JAG SKULLE DÖ xd haha nej men fyyy vad läbbigt :S<3

2009-04-16 @ 19:13:37
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: tessan

Det va min "kompis" som blev på körd :'(

2009-04-20 @ 21:14:44
URL: http://thesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0