För tidigt!

GodMorgon!

Vakna för tidigt, blir så sur på mig själv, liksom seriöst sooov Eliiin!!

Idag ska jag till farmor och fika, sen så åker pappa och Linus till deras kompisar och ska sova över där, så jag, mamma och Sudden blir ensama så vi ska mysa lite och sånt.

Jag har inte kollat på termometern men det ser ut att vara fint väder men det kan ju vara galt också, får se va jag tar på mig för något.

Nu ska jag äta frukost.

Puss och Kram<3


OLD PIX:




som lite wbfjortisar typ i 4 lr 5an minns inte (hur pallade man vara det?)


Klass resa till kolmården i slutet av 5an, bäst ever


Sommarn 08 med Tilda<3


Jag och Älskade kusin som typ 1 och ett halft år<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0