Gå Gå GÅÅÅÅ!

HejHej!

Idag i skolan hände det inget speciellt, tyckte det va lite pinsamt för på eng-sv satt jag och Tilda i cafeterian för vi skulle skriva engelska läxan på datorerna där, och då så skulle Tilda gå på "Friends-möte" och då så fick jag sitta ensam när Jocke inte satt där då, och det va massa äldre människor där och liksom jag satt där helt ensam från 6an.

 Efter skolan drog Ellen och Tilda till mig så gick vi ut och gick i över en timme vi ba gick och prata och det känns verkligen som att jag kan berätta allt för Tilda och Ellen, och det är skönt, för annars har jag ju Emelie som jag verkligen litar 100% på men vi hörs typ inte avs så ofta tuvär, så det måste vi verkligen göra om.

Jag kände mig tjock när jag började äta middag för det va tacos och mamma hade köpt taco chips och smält ost och jag älskar verkligen smält ost och taco chips, så jag har typ nästan bara ätit det och jag vill äta mer mer mer.

Men snart är det DH så ska duscha snart.

Puss och Kram<3


PS: Bilderna gick inte att ladda in:( :DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0