GG och Wipeout

HejHej

Har tittat på Gossip Girl och Wipeout, har också smsat med Tildus eller gör, ska kolla vilka veckor på sommarlovet jag är ledig för jag ska till min älskade Tildus land.

Imorn så är det skola sen ska jag hem sen ska jag med min gudmor på typ Amadeus skolshow eller något mamma sa att det typ va high school musical eller något så vi får väl se hur det kommer vara.

Nej nu ska jag tväta bort mitt smink ordentligt eftersom mamma säger att jag alltid har lite svart runt ögonen kvar och det är därför jag får mina finar (inte bara därför) och jag håller nog mer, så nu ska jag börja göra det bra.

Får se om jag skriver imorn ska gå till skolan, duktigt duktigt eller jag gör nog inte det om det regnar men jag kolla vädret och det skulle bli 18 grader och mulet och 18 grader är ju inte fel.

Juste jag skulle avsluta jag bara skriver på.

Puss och Kram Skum Banan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0