GodMorgon!

GodMorgon

Jag klev typ upp nyss, och just nu sitter jag och chattar med min kära kusin http://sskantz.blogg.se , är inne på bdb och försöker hitta någon att vara med tänkte skicka ett sms till min BästaVän Emelie men jag är inte säker på att hon är vaken för det är hon säkert inte och då kommer hon bli sur för att jag väkte henne och då blir det inge roligt, fast hon blir ju aldrig sur på mig(AA) hah.

Ja som sagt idag ska jag hitta någon att vara med eller så får jag väl försöka sälja lite kakor, sååå boring asså jag har sållt ett paket (till mig själv hihi) och sen så ska mormor ta ett eller fler vet inte, sen så måste jag försöka sälja resten till vet inte vad, farfar kanske, mamma sa att jag skulle smsa min morbror Bosse och fråga om han ville köpa men jag har inte hans nummer + att det känns så skumt.

Nej nu ska jag ladda in lite bilder från igår på bdb här kommer lite bilder innan middagen för då hade jag vääldigt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0