Hemma!

HejHej

Ledsen att det inte blev ett inlägg imorse men datan strula ( :P ) så jag pallade inte hålla på och starta om och sånt.

Jag kom hem för några timmar sen från skolan, det var fett kul på eng-sv vi fick gå till centrum med Jocke om vi pratade eng hela tiden (jag sa ett ord på engelska hi :P) och vi ska typ ha det flera gånger, det va fett kul, sen på gympan skulle vi hoppa höjdhopp och då visade vår lärare typ världsrekordet eller något minns inte asså omg, liksom den va över två meter och jag klarar fan inte ens 5 dm eller inte ens det med stav (asså över två meter), vi hade elevensval dans skit kul som vanligt men väldigt jobbigt, imorn ska jag hämta lite mer kakor, som jag ska sälja.

Min brorsa har typ dragit till Finland nu för att typ spela hockey med dom eller något grymt skönt.

Eeeh ja va ska jag mer skriva? Vet inte så jag får skriva mer sen.

Puss och Kram<3




Väskan (sorry för suddig bild)

-
Mina fötter och en gång Elins:D<3


Jag i Jockes Stekiga solglajor:P

Mumsig Mellis (sorry för dålig bild)
'

Allt jag hade på mig idag var typ från Gina T utom skärpet då det hade mamma när hon var ''ung''

Kommentarer
Postat av: mamma/faster...

När jag VAR ung?! Va?

2009-04-18 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0