Sån härlig dag, med en dålig start!

Helluuu!

Jag vet det kom inge inlägg imorse, förlåt för det men jag tog extra lång tid på mig idag eftersom jag inte visste vad jag skulle ha på mig, första lektionen var ma och jag hatar det, jag suger på det det är tråkigt och aa det va absolut inge bra start på dagen, sen var det bild som är mitt favo ämne om jag måste välja något, sen lunch rester på pankakor från igår så det va jätte gott, sen hade vi so ''sos'' haha kan också sägas som sex och samlevnad, det var vel hmm hur ska man säga det intressant, skrattade mig mest igenom hela lektionen (så töntig som jag är), sen var det livskunskap där avslutade vi det vi hade börjat med för as länge sen så det var skönt att slippa det och sen sluta vi.
Pappsen  hemtade mig för jag hade massa kakor och sånt som jag inte pallade bära.
När jag kom hem gick jag ut med Sudden, dampade på honom för han bajsade släppte sin leksak i bajset åt upp bajset och väntade på att jag skulle plocka upp leksaken så jag tog den fort där det inte va bajs och så stopa jag den i hans mun och gick raka vägen hem.

Nu sitter jag här, ska upp och bytta om snart, ska till min gudfar ikväll och äta middag och det ska bli trevligt, har aldrig varit hos honom sen han flytta, men han har flyttat hit till oss bara att det är på andra sidan järnvägen eller något sånt, så det blir skönt att inte behöva åka så långt.

Nej jag tror inte jag har något mer att skriva, det kommer nog lite till inlägg.

Puss och Kram<3


Meee


Älska er verikligen tejer


Promenaden med Sudden

Kommentarer
Postat av: Lina<3

sudden är så himla söt!!!

2009-04-19 @ 20:16:34
URL: http://sandybellh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0