Sista inlägg!

HejHej!

Det här blir sista inlägget för ikväll, har precis tittat på Robinson, det är ju fett bra och äntligen får dom lämna träsket hihi, jag ville se Phone Booth men mamma och pappa ville inte att jag skulle se den för dom vet att jag inte kommer komma i säng, för den slutar "sent" och sen så tror dom nog att jag kommer vara "rädd" och inte kunnat sova, men det är väl inte så läskigt? Får väl hyra den och se den med någon kompis, någon som har och kan låna ut eller någon som vill se den med mig:P.

Snart ska jag duscha, imorn ska jag vara med någon har jag bestämt, haha pallar inte sitta hemma och göra inget som typ idag.

Men nu ska jag kolla klart på mina sidor.

GodNatt (ska inte gå och lägga mig än men!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0