GodMorgon!

GodMorgon!

Jag kan inte ladda in bilderna för tog den dumma datorn som det inte vill funka på -.- .

Jag ska försöka hinna med ett inlägg innan jag åker till showen.

Annars blir det inga bilder idag:O Jag som har så fina nya kläder:P.

Ska försöka ladda in dom nu....

Jaaaaa det funkar hihi.


Jag såg en tjej ha typ en sån här klädsel för ett år sen som sprang till typ en buss när jag satt på ett tåg och då tänkte jag det där vill jag också ha så jag har letat efter det och igår hitta jag den.


Detaljer: Halsband : Från Bahamas Skärp : JC Örhängen : Glitter


Kommentarer
Postat av: M

Hittade du den eller hittade mamma den?... :)

2009-04-27 @ 13:21:57
Postat av: Eliin!<3

Båda typ:P<3

2009-04-27 @ 21:27:03
URL: http://elinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0