Dåligt av mig!!

Inget inlägg igår kväll dåligt av mig, men till svars va det faktiskt så att jag och Tilda åkte till huddinge och sen så regna det så mycket (vi hade tänkt att spela badminton) så vi satt på mitt rum och sen så när det inte regna mer gick vi ut och då blev vi ute låsta och sen när vi märkte att min mamma hade kommit hem så gick vi in och tittade på vänner sen lite uggly betty sen kom Tildas pappa, och då kunde jag visst ha skrivit den dära halvtimmen mellan halv nio och nio men jag hade annat då, sen så va det DHW och sen så duscha jag och sen så hade pappa datan, så därför hade jag tuvär inge tid att skriva.

Igår på donken va det as läskigt jag såg en tjej titta på mig och Tilda jag tänkte typ hon tycker vel vi skrattar för högt:P och sen så vände hon sig mot mig ba hej och jag och Tilda kunde inte hålla oss för skratt men det är ju taskigt att skratta åt det så jag bara läste på en skyllt där det stog fika typ och så var det bullar och sånt och en glass jag bara glass är inte fika hahah och sen så vände hon sig mot mig igen och det lät som att hon prata ett annat språk för hon prata så snabbt, och jag ba ursäkta, då lät det som att hon sa mår dina nvr bra jag ba va är nrv hon ba NER VER, jag ba jag vet inte och hon ba MINA NERVER MÅR INGE BRA jag ba nehe va tråkigt, sen när hon titta bort kuta vi iväg och då kom typ hennes assistent eller något, fett läskigt.

Idag är jag ju ledig eller ledig och ledig ska hjälpa pappa sen ska jag panta flaskor med mina favo tjejer Tilda Ellen och Elin.

Nej nu kommer bilder från igår puss<3


Christina ritade en fin gubbe Tilda tyckte det liknade mig eftersom jag hade flätor igår:P


Jag och Tildus:D



MaTildus:P


Till avslutning blir det en ful bild på mig;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0