Förlåt:$

HejHej

Förlåt att jag inte skrec igår men jag har en förklaring jag kom inte in på internet på morgonen och sen efter skolan åkte jag och Tilda direkt till godishörnan och köpte godis sen så va klockan så mycket så att Tildas mamma fick hämta oss vid pressbyron och köra oss till heron där vi gick och hämtade biljetterna tills bion idag och sen så kom vi perfekt till bransan eftersom vi skulle vara med i början och hjälpa till.
Och så här var det på brasan, jag, Tilda och Tildas mamma skulle ta hand om popcornen och popa i en popcornmaskin och det va as kul sen så hade en i Matildas hockey lag Mikaela ingen plats så hon stog med oss men det tyckte inte dom som ägde allt men vi sket i dom, så då lärde jag känna henne och hon va jätte snäll och sånt, jag lärde också känna dom som hade fiskedamen och va brevid oss (minns inte va dom hette:P) och ibland så när dom skulle iväg och göra annat fick jag och ibland någon annan stå där. Min kusin bor där brasan va så jag smsa och kolla om dom va där och det va dom så då hälsa jag på dom (http://sskantz.blogg.se) så jag hade jätte roligt men tillslut så började vi frysa så då gick jag och Tilda och satte oss i bilen.
Sen när vi va hemma prata vi ett tag sen somna vi.

Idag så vakna vi åt frukost fixade oss och allt sen körde Tildas mamma oss till heron där vi tittade på första filmen och premiären på Hannah Montana the movie haha as bra faktiskt, jag fick en cp stol som det va ett skynke över :P.

Nu är jag hemma och har damp för bilderna inte vill laddas in så dom kommer ikväll istället.

Puss och Kram<3

(Skriv en komentar om hur er valborg gör om ni vill:) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0