Idag/igår

HejHej!

Jag har haft en lite dålig uppdatering men sånt händer ibland, nu är jag tillbacka med bilder och allt.
Idag ska vi äta hamburgare mums
Ja idag har jag vel inte gjort något slappat och sånt, prata med bästavän Emelie i en halvtimme om en sak.... apropå Emelie hon ska sova hos mig lör-sön helt underbart va?<3

Nu kommer bilder för att jag har inge mer att skriva:)

Igår:



Morfar och Billy

Min lilla prinsessa Ella<3

Min andra lilla prinsessa Alma<3


Hjärtat står för dig Emelie, det kanske redan är borta men hjärtat som står för dig i mitt hjärta är alltid kvar<3


Vi körde ner för en bake med Ella och Almas treljuling, en typ bobbycar och sparkcykel bobbycar (eller bajby car som vi sa) va roligast hade ett litet släpp där någon kunde sitta på:P

Idag:


Min lilla älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0